stinaulrika

Direktlänk till inlägg 2 april 2012

gör ett nytt försök med ett inlägg får väll se om det går nu (: ....

Av Ztina Muppman - 2 april 2012 21:12

Hej hej tjena tjena..

Jag skulle ju bara se om det går att blogga nu för igår så bara blev det massa skit  

Men  det som jag skulle skriva igår var att jag är i Bållnäs nu hos mina kusiner (släkten) jätte kul

Idag så lekte jag och Vilmis fotomodeller framför datan..hahah ni kan ju kolla in bilderna på www.facebook.se...

På onsdagsmorgon så ska jag upp 03.30 för jag ska åka lastbil med min morbror <3 längtar ska bli jätte kul.. :)

Men nu så ska jag nog ta och kolla lite på unikum.net om jag har bra betyg haha..


Jag ska på läger snart jag åker på ... onsdag v.15 ska bli kul men jag kan

kan inte blogga då så att alla vet  

men det ska bli kul (bra med lite paus från datan och mobilen=hemlis )




jaja men nu så ska jag kolla lite på TV ...

  




possposs

//Ztina


 
 
Johanna och sara

Johanna och sara

2 april 2012 21:30

vi vill bara tipsa om vår nya webshop där vi säljer våra tavlor och annan konst. gå gärna in på www.geminaarts.se

imorgon är sista dagen att ta del av våra öppningserbjudanden! :)

http://geminaarts.blogg.se

Ztina Muppman

3 april 2012 18:15

Ok jag har nyss kollat på tavlorna och är jätte glad för era tavlor var jätte fina...är helt inponerad* nu :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ztina Muppman - 30 april 2012 12:34


Cha cha!   Öhh, har jag kommit fel ?   Nj skojade lite där. ;)   Hjsan, jag heter Linnea Magnusson och driver en annan blogg som heter http://linneamalin.bloggplatsen.se .   N får gärna kicka in på den och kommentera!   Men nu var...

Av Ztina Muppman - 30 april 2012 12:20

hej ...' just nu så väntar jag på att linnea ska komma för hon ska vara här idag !! :) men som de flesta förstår så ar jag lite trött på bloggen så efter detta inlägget så ska  jag fixa till blogen !! den ska bli lite mer sommrig ;) jajajajaj...

Av Ztina Muppman - 29 april 2012 11:51

Hej alla söta @-}-- Idag så ska jag, Linnéa, oliver och Emil till gröningen i HBG!! Eller tivolit i stan :) Men just nu så är Linnéa iriterad på mig bara för att jag ville låna hennes data (hon får alltid låna min ) men jag fick tydligen inte de...

Av Ztina Muppman - 15 april 2012 18:32

jag är såååå övedrivet tröttttttttt. Igår så sov jag hos Carro....(oliver<3johan<3robert<3kevin<3linnea<3jag<3) Vi hade skit kul !! och i onsdags till fredags så var jag på Söderåsen på läger med skolan....kul men vissa fick u...

Av Ztina Muppman - 15 april 2012 14:40

   yheeman  possposs //stina  

Presentation


Tjooo!
Namn:Ztina
Ålder:12 år
Hobby:Rida,va m kompisar,fota,blogga(med denna bloggen :p)
Om ni vill ha mer info så kolla in bloggen
eller ställ en fråga ....

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??? //stina
 toppen
 bra
 sådär
 mindre bra
 dålig
 dåligare än dåligast
 vet inte riktigt ;o)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards