stinaulrika

Alla inlägg under mars 2012

Av Ztina Muppman - 25 mars 2012 21:23

haj jag ville bara säga tack för att ni finns oliver och robert och linnea och johan och kevin...

Det e helt sjukt lyckligtlottad som har er som mina vänner så smack smack på er 


possposs

// Ztina 

Av Ztina Muppman - 10 mars 2012 13:27

Som n fattar så har jag renoverat bloggen,är rättså nöjd<3

Men ikväll så ska vi hem till grannarna o kolla på melodifestivalen ;)

Jag håller på Loreen,David och Molly.......

Ville att Saean banan o Axel skulle gå till globen men så bliddede inte   

Ska lägga upp blider på lite saker jag köpte förra helgen kan inte nu för jag sitter på pappas data :/



Kolla in ->

   (one direction)=  

hahhaahahahahahahahahahahahahaha



jaja jag har väll inte så mkt mer att säga så

possposs

//stina


P:S ->

lyssnar på

min favvo låt nu

 

possposs

//stina


Av Ztina Muppman - 8 mars 2012 18:24

Idag är det kvinnodagen...

Vet inte vad det innebär men iaf så vet jag att det heter så den 8 mars.....->

   

jaja men jag vet inte vad jag har mer att säga men jag har varit med emellie och vi hadde JÄTTE KUL   

ska få tag på linnea o julia nu så

possposs

//stina  

Av Ztina Muppman - 6 mars 2012 19:49

Hej jag vlle bara säga att denna veckan

så kan jag tyvärr inte blogga så mkt...

PGA:Jag ska till stallet,har jätte mkt läxa,skriver en bok och jag är helt slut  


Men idag så var jag i stallet (julia va med)  www.helsingborgsponny.bloggplatsen.se.

Jag hade skit kul ...

Unique stegrade o bockade o skenade men jag höll mig kvar.

NEEEEEEEEJ jag e allergisk mot halm/hö o det e ju inte så kul när jag e i stallet minst fyra ggr i veckan  


jaja jag vet inte vad jag ska skriva om nu så

possposs

//stina 

Av Ztina Muppman - 3 mars 2012 19:20

Hej

nu sitter jag hemma hos min faster och hennes familj :)

men jag hinner inte blogga mer nu för jag ska käka glass :P


possposs

//stina

Av Ztina Muppman - 3 mars 2012 09:13

Hej nu sitter jag hemma hos ebba ...

Ska nog käka frukost snart;P

13 grader ute !!!!!! tjoooohoooo =vår!!!(snart sommarhoppas vi alla på)

men igår så var ebba o jag o red ut m mimmi (skit kul)



Men vem hejar ni på i melodifestivalen??->

jag hejar på ---------------->

och

tror jag ;P


possposs

//stina



P S ->

poosssspoosssss

  

Av Ztina Muppman - 1 mars 2012 19:19

Hej

jag försöker att göra min engelskaläxa på https://www.studentlitteratur.se/=inte lätt   hahahahahah (sos =D)

 

jaja men jag bloggar mer när jag e klar


possposs

//stina

Presentation


Tjooo!
Namn:Ztina
Ålder:12 år
Hobby:Rida,va m kompisar,fota,blogga(med denna bloggen :p)
Om ni vill ha mer info så kolla in bloggen
eller ställ en fråga ....

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??? //stina
 toppen
 bra
 sådär
 mindre bra
 dålig
 dåligare än dåligast
 vet inte riktigt ;o)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards